„Rino Shower”

„Rino Shower”
03 czerwca 10:22 2012 Print This Article

Chciałem się pochwalić nowo zakupionym urządzeniem do płukania, inhalacji nosa. Po ostatniej wizycie u Doktor Odyniec otrzymaliśmy od niej ulotkę firmy AREO Medika, na której widnieje urządzenie, które Pani doktor zarekomendowała nam, znając problemy Mateuszka z ciągle zapchanym noskiem i jego niezbyt chętnym podejściem do innych urządzeń wspomagających jego oczyszczenie.

Po wizycie i przyjeździe do domu widząc że Mateo jest w złym stanie, postanowiłem szybko zadzwonić do Firmy Areo Medika i zamówić owo urządzenie. Tak też się stało, cena urządzenia 95 zł + 25 za kuriera i na drugi dzień Mateuszek mógł pierwszy raz przepłukać nosek.
Myślałem że udało mi się złapać byka za rogi i tanio kupić urządzenie według informacji, które Pani  doktor otrzymała od tej firmy, kiedyś kosztowało  ono 750 zł. Jak na nie spojrzałem pierwszy raz  to pomyślałem, że 750 zł  to  chyba  łącznie ze sprzedawcą ? No ale skoro teraz kosztuje 95 zł + 25 to faktycznie potaniało. 

Dzisiaj  chciałem napisać krótką wiadomość o stanie zdrowia  Mateuszka, wstawić krótki filmik poglądowy i przy okazji, szkoda że dopiero teraz postanowiłem sprawdzić ile to urządzonko kosztuje w innych firmach?
Wystarczyło wejść na stronę:

 

 https://sklepic.pl/koszyk.html

 

Lub na tę:

 

http://allegro.pl/irygator-nebulizator-plukanie-nosa-zatoki-katar-i2236455659.html

Chyba pozostawię to bez zbędnego komentarza, chociaż?  Stary a głupi…Disappointed…..przeważnie szukam, przeglądam internet aby kupić jak najtaniej ale nie tym razem.
„Znalazł  się  kurna milioner i srrrruuu, zadzwonił, kupił a co stać mnie……..kurrrrrrrrrka wodna, a byłoby na paliwo, bo czekają nas jak pisałem 3 wyjazdy z Mateo do Szpitala na Polanki.


Z ostatniej chwili:

 Wczoraj w godzinach popołudniowych otrzymałem telefon z Firmy, o której piszę powyżej. Być może po moim e-mailu, który do nich napisałem lub tym wpisie na stronie? Bardzo miła Pani powiadomiła mnie, że nastąpiła pomyłka i błąd jednego z pracowników, który sprzedał nam urządzenie nie wiedząc, że miesiąc temu nastąpiła w Firmie zmiana ceny z 95 zł na 45 zł ? Nie zmieniono również cen na ulotkach. Dlatego miła Pani, bardzo mnie przeprosiła i zadeklarowała zwrot nadpłaconej kwoty, po podaniu przeze mnie konta. Czyż nie miły gest? 
Po zakończeniu rozmowy nie powiem, że nieusatysfakcjonowany, ale pomyślałem sobie, czy dopatrzono by się w Firmie pomyłki, gdybym  ot tak sobie nie napisał do nich e-maila, kiedy sprawdziłem ceny u innych dostawców?
Miesiąc temu nastąpiła obniżka cen a pracownik zajmujący się sprzedażą o tym nie wiedział, zapomniał? Odpowiedzcie sobie sami.

„Pięć dyszek jest….jest”.Well Done

Ok, było minęło ale samo urządzenie wydaje się spełniać swoją rolę. Mateuszek jak zauważycie na poniższych filmikach, robi to dosyć chętnie a przynajmniej bez oporów. 
Dosłownie przed chwilką podałem mu Baktrim i przy okazji dmuchał  w chusteczkę……..tak pełnego, zapchanego noska dawno nie widziałem? Mam jeszcze nadzieję, że wkrótce cudownie tanie urządzenie „pokaże co potrafi”?
Co do ogólnego stanu Mateo, „to nie jest za specjalnie”, wspomniany potężny katar, kaszel, ogólne rozbicie,  co jednak nie stanowi przeszkody w naszych codziennych, niewinnych szaleństwach.



Dziękuję i serdecznie pozdrawiam

Marek Szostak

[ hana-code-insert ] ''Dla' is not found

 

  Categories:
view more articles

About Article Author

write a comment

0 Comments

No Comments Yet!

You can be the one to start a conversation.

Add a Comment

Your data will be safe! Your e-mail address will not be published. Other data you enter will not be shared with any third party.
All * fields are required.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.